Osnovna cilja strategije sta dvig stopnje informiranosti o reformah in posledično doseg večje podpore pri uvajanju reformnih ukrepov.
Osnovno sporočilo, s katerim strategija nagovarja državljane, je, da ima Slovenija danes in zdaj priložnost, da postopoma, nadzorovano ter z dialogom znotraj celotne družbe premakne stvari naprej. Pogovarjamo se o novem razvojnem modelu, ki ga ponuja paket reformnih ukrepov.
Strategija gradi na odprti komunikaciji z državljani, v njihovem okolju. Ton strategije je pozitiven in racionalen.
Strategija se bo začela izvajati v aprilu in bo nagovarjala vse prebivalce Slovenije, posebna pozornost pa bo namenjena posameznim ciljnim javnostim, kot so: mladi, brezposelni, upokojenci, delavci, podeželsko prebivalstvo ter mala in srednja podjetja. Komunikacijske aktivnosti bomo izvajali preko različnih orodij t.j. preko informativnih publikacij, biltena, spletnega mesta … Za čim širšo javno razpravo bomo pripravili regionalne javne debate, srečanja in konference.
Poleg že predvidenih sredstev na UVI (25 mio) in SVR (30 mio) je Vlada RS za izvedbo strategije namenila dodatnih 97 milijonov tolarjev. |